پاد

2/دکتر شایعه نپراکن !

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ


 نمی دونم یه رواشناسی(شایدم روانپزشکی یا مثلا مشاوری) حدود یک ماه قبل داشت بهم یه چیزایی  می گفت تو این مایه ها که: هیچی و برای خودت بزرگش نکن،تو مرکز ثقل زمینی،تو خوبی (با حفظ احترام) بقیه خرن و از این صوبتا بعدش گفت فک می کنی فردوسی چطور مرد!؟گفتم:من چه بدونم!؟ گفت:هیچی، هر شب خواب رستم و می دید که میخواد بکشتش و از اینجور کابوسا،ینی زاده خیال خودش باعث مرگش شد و...من کاری ندارم که(بازم با حفظ احترام به همه رواشناسا و...)طرف چرت گفت و اصلا هیچ کجا گفته نشده رستم می اومده به خواب فردوسی و من تو این مدت با سرچ عباراتی مثل: کابوس های فردوسی،رستم چگونه ابوالقاسم را می ترساند یا نسخه روانپزشکی موجود در دفترچه بیمه فردوسی:/دهن گوگل  و سرویس کردم و آبروی ایران و ایرانی رو بردم ولی جدا از همه ی این حرفا راست می گفت هیشکی رو برای خودتون بزرگ نکنید دیگران هیچی نیستن..تموم شد و رفت!
پ ن1:خاکم به سرترقی معکوس کرده ای!؟

  • پادمه .

نظرات  (۱)

  • فاطیما کیان
  • چه حرفایی زده دکتر ! عجیبا غریبا !
    پاسخ:
    انگار من جاذب شایعم:/یه بارم یه اهل فنی می گفت مولانا هیشکدوم از شعراشو خودش نگفته اون اصل مطلب و می گفته مریداش تبدیلش می کردن به شعر:| تا یکماه درگیری بودم
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">