پاد

3/I'm liar

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

همه چیز فیک و مصنوعیه همه چیز یه دروغ حسابی گنده اس؛ من می تونستم از کلمه فیک استفاده نکنم اما اساس این پست کلمه ی فیکه ولی من دارم دروغ میگم و چون حالم بده و از همه چی خستم دارم می‌نویسم و این باز یه دروغ دیگه اس..من به همه گفتم یه دختر جوونه عاشق مطالعم ولی چرت گفتم و من یه پیر دخترم که عقده حقارت دارم و مطمئنا همه ی این حرفا یک دروغ محضه و من یک پسر تازه به بلوغ رسیده ام که قراره اولین سکس شو به تازگی تجربه کنه و خب آیا لازمه بگم ک این حرفا همش دروغه؟!من با یه پسر قرار ازدواج گذاشتم و هی وانمود کردم که حسابی دلبرم ولی پسری وجود نداره و من اصلا دلبر نیستم و...اما این فقط من نیستم که بطور مضحکانه ای چرت و پرت میگم و دروغ به خورد خودم و بقیه میدم همه ی ما دروغ میگیم یا به دیگران یا در حالت بدتری به خودمون،دروغ بده اصلا دروغ خیلی عمل قبیحیه ولی مرغ همسایه غاز نیست دروغ گفتن به خودمون خیلی وحشتناک تره،آدمای خوبی باشیم کمتر خودمونو بازیچه دست خودمون کنیم.!

پ ن: من حالم خوبه و آیا لازمه که بگم اینم یه دروغ دیگه است!؟

  • پادمه .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">